Galet lång tid..

Nu var det galet längesen jag bloggade, jag har hunnit med sååå mkt! Fick ta min examen som Undersköterska och gissa om jag är nöjd över mig själv så mycket som jag egentligen bara struntade i allt och lite till.

Jag kan erkänna att jag ALDRIG har glidit så mycket genom hela mitt liv som jag gjort under denna perioden, och ändå lyckats så bra, det betyder att jag är smart! OHJA!

Går och dagdrömmer alldeles för mycket också, kan inte låta bli, men när man drömmer samma drömmar med samma person som huvudroll, då blir man fan crazy och kan inte tänka på något annat än det.

Har dessutom jobbat en mardrömsdag idag på 14,5 fukkin timmar! Om jag är trött, jo tjena.'


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0