Bitterheten takes over

Har 511934852347 saker kvar i skolan att göra innan examen. Jobbet på KSS blev en STOR FET FÖRBASKAD JÄVLA MOTIVATIONS MOROT för att orka med allt förbaskade plugg. 
 
Arbetsstoppet? EN stor hink med iskallt jävla vatten och där rann motivationen bort. Rekryteringspappret i 100 småbitar i strimlingsmaskinen.
Tack livet! Hur ska jag få en fot där nu hade du tänkt?

Tur att jag inte är religiös, för gud hade inte stått högt i mina ögon nu alltså.. Inte enhetschefen på personalsidan heller..

Känns som om att jag har blivit traumatiserad för livet. Utbildningen känns åt helvete den med...
Låter jag bitter? BRA FÖR DET ÄR JAG! till 100%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0